Post by candbettiroughtas on Feb 12, 2022 10:53:30 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ flere point hack ▞▞▞
▞▞▞ Age of Z Origins:Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Sjovt i starten. Men du finder hurtigt ud af, at der enten er mange mennesker, der kan snyde, eller også er der en meget alvorlig fejl. Depotet beskytter IKKE dine ressourcer overhovedet. Selvom når jeg angriber folk ser det ud til at virke efter hensigten, hvilket leder til teorien om, at de er et hack. Slutresultatet er, at spillet bliver uspilleligt. Du vil bemærke, at 60 % eller flere af byerne er forladt. Dette er nok en af hovedårsagerne.
Jeg har en alliance, som jeg bruger 200 guld på at skabe, og med opdateringerne nu, hvis lederen er inaktiv et par dage, giver det ledelsen til en anden spiller. Nu vil denne anden spiller ikke give min alliance tilbage. Så jeg har brug for hjælp til at få min alliance tilbage, eller jeg har brug for mine 200 guld og det guld, jeg bruger på flag, tilbage. Det er ikke fair, at jeg bruger penge på det, og I beslutter jer for at give dem væk til en anden.
Kan ikke tage en pause med at møde bøller på højt niveau. Der bør være en rækkeviddegrænse for angreb. Eksempel: et niveau 26 bør ikke være i stand til at angribe et niveau 12 til 20 mere end 1 gang. Eller mere end en gang om ugen. Det vil være med til at forhindre monopoler. Ligesom KOR i verden 113. De løber løbsk uden nogen til at holde dem i skak. Mange forlader den server på grund af aldrig at kunne vokse. 113. Renawitch.
I reklamen blev det præsenteret som et tårnforsvarsspil, der ikke ledte efter en anden type Clash of Kings-spil.
Udmærket spil
Den nationale udsendelse, der kører over skærmen, er så irriterende. O gad vide om nogen er interesseret i at læse den. Den blokerer skærmen.
Kunne ikke finde, hvor jeg skulle skrue ned for lyd og musik.
Nerf-spil med hver opdatering for dyr til at nyde
Hvis jeg kunne give dette nul stjerner, ville jeg. Tilgængeligheden af teleportering rundt på kortet kan være nyttig, men det giver også mulighed for, at hvaler kan gå rundt og blot ødelægge ethvert fremskridt, du gør, medmindre du beskytter 24/7 ved at angribe 10+ gange på mindre end 30 minutter. Jo højere niveauer du får, jo mere drastiske er omkostningerne ved at opgradere din hovedsal, og jo mere sandsynligt vil du aldrig nå det, medmindre du kammerater op eller skubber det kort. Pas på den åbenlyse kontante grab.
Godt spil behøver ikke at betale sig, hvis du har tålmodighed
Det tager tid at spille, men du får en ny ven og mere exp til selve spillet og din mere frikende sjovere
Det er en professionel løn for at spille spil, men der er masser af muligheder for at nyde spillet uden at bruge en skilling. Interessante koncepter og tilskynder en spiller til at gruppere sig i et guild med alliancer til gavn for alle. Ny i spillet, men ikke det generelle koncept, så hvis dette lyder ens, har du sikkert spillet et spil som dette. Jeg vil sige, at animationen er ret fin.
Spillet har KÆMPE forsinkelse, frygtelig LAG LAG 100mbps fiber WiFi +5G data! De vil have dig til at betale for alt, og deres servere er LANGSOMME, lavet i stenalderen. Køb bedre servere for mine penge, dine små s**ts. Når du angriber nogen, fryser spillet i et par sekunder, og så ankommer du på det forkerte tidspunkt, og dine soldater er væk. Dette problem var ikke kun hos mig, men hos halvdelen af spillerne, selv genstart af spil og enhed hjalp ikke. Spillet er også meget tidskrævende 10 MÅNEDER BETAL FOR AT VINDE.
der er mange spil som dette på Android-markedet. den grundlæggende bybygningsressource Indsamlingstype spil. Denne er dog en af de bedre. Jeg har fået alt op til niveau 10 nu åh, og jeg har ikke ramt den mur, hvor det føles som om du ikke kan gøre noget uden at bruge penge. der er en konstant følelse af progression, og det er rart. Det er også en god tilføjelse at oprette alliancer fra bunden
Grafikken er fantastisk og gameplayet. Mit forslag til bygherren er, hvis du kan sænke byggetiden (eller gøre den hurtigere, hvis vi ikke har nogen freebies) for den bygning, vi skal bygge, og sænke kravene til at bygge. På den måde, selvom vi lige er begyndt at spille spillet, kunne vi opbygge vores by hurtigere for at udjævne konkurrencen. Tak!
Den eneste grund til, at jeg ikke lavede 5 Stjerner, er at gøre ved det faktum, at jeg personligt føler, at der burde være lidt mere forklaret om, hvordan man bruger visse ting og hvad de gør og bruges til... Et eksempel ville være som disse Fragmenter. .Jeg forstår, at du bruger dem til dine officerer, men jeg forstår ikke, hvornår og hvilke de skal bruges på.... ANDET SÅ DET FANTASTISKE SPIL Hidtil......
Du er blevet advaret! Selvom det er fuldstændig vanedannende, sjovt og en masse strategi involveret, er det ødelagt af dets alt for aggressive og overprisede pay to play-system, som ødelægger det for flertallet, der ikke kan bruge titusinder!!! 😆 Fair findes ikke i denne verden, og det afspejler vores virkelige verden, spillere kan være ekstremt voldelige, ligefrem uhøflige og modbydelige, og udviklerne kunne ikke være ligeglade. Nogle fejl fortsætter i mere end 6 måneder uden rettelser, men så længe deres betalingsmur fungerer rigtigt?! Undgå!
Det er ok. Det ligner State of Survival. God til afslappet leg og har ikke skullet bruge penge endnu. Opdatering: bare for meget langsom, langsom slibning. Alt bremses dramatisk, efterhånden som du udvikler dig. Ser ud som alle andre spil som dette. Bare cookie cutter BS, meget lidt kreativitet og meget lidt reel strategi. Det er hele "mobilstrategi"-genren, jeg ikke kan lide, jeg ved ikke, hvorfor jeg prøver nye spil som dette og forventer noget interessant.
Med hver opdatering står jeg over for et problem med den private konto, og jeg kan ikke åbne kontoen i mere end 16 timer
Det er ok. Bliver meget hurtigt et spil, hvor du ikke kan gøre noget, medmindre du betaler enorme mængder penge. Hvilket er en stor del af de lave stjerner.
noget ved dette spil fangede mig! Det er den fantastiske grafik og det gennemtænkte spil! Det bliver aldrig kedeligt, fordi de bliver ved med at tilføje og udfordre dig med nye og kreative udfordringer. Du kan virkelig se, at de tænkte ud selv små detaljer om, hvad der ville ske i en zombie-apokalypse fra eksperimenter, som militæret ville gøre, der gik galt, at finde flygtninge og bringe dem til din base, den konstante opgave at skaffe ressourcer, dele ressourcer med andre, og få andre til at tage y
Okay spil, 5 stjerner! Men jeg kan bedre lide nummer 2 nummeret, så du får 2 nummer stjerner
Spillet er meget vanedannende, holder dig altid aktiv. Det overordnede layout og gameplay kan være lidt overvældende, og jeg forsøger stadig fuldt ud at forstå aspekter såsom dele af multiplayer-aspektet. Jeg blev presset til at deltage i en gruppe, men føler så, at jeg ikke er højt nok til at være virkelig nyttig. Lærer stadig og har det stadig sjovt
Age of Z Origins:Tower Defense Strategi yjl
Fantastisk, dog for lille på telefonen
Elskede det i starten, men fandt så ud af, at 1 person kan have flere konti på samme tid. Hvilket betyder, at 1 person kan træne alle deres konti højt og angribe små alliancer konstant. Det er derfor, så mange mennesker stopper med dette spil. Der skal være 1 konto pr. person ad gangen for at gøre det retfærdigt.
Ynkelig. Udviklere er mere interesserede i at tilføje visuelle "forbedringer", end de er i at reparere det, der er gået i stykker. Chatcensoren har været noget rod i flere måneder, og de gør intet ved det. Her er en kort liste over ord, du ikke kan sige, men der er så mange flere: spil, server, begivenhed, is. Ethvert ord, der indeholder 'wh' 'er' 'ice' 'av' 'bi' 'ur' osv. osv. vil blive delvist censureret. I et spil bygget op omkring alliancer og kommunikation med andre er det uacceptabelt, men de giver ikke en _____!
Jeg kan godt lide spillet, men jeg vil gerne have tilføjet waypoints, jeg tror, det ville tilføje en fantastisk funktion til gameplayet. Da dette spil er gearet til at bruge penge på stort set alt, ville dette ikke være anderledes. Jeg kunne se 5 som gratis og yderligere op til 10 (til en lille pris, jeg er sikker på). Men med den funktion behøvede du ikke konstant at gå frem og tilbage under kampe eller dræbe zombier, så længe dit helbred var godt, kunne du fortsætte langs din rute. Bare en tanke, jeg kunne lide det...
Dette er et fantastisk strategispil, men det er stærkt vægtet til store brugere. Hvilket som tiden går ødelægger det sjove, fordi forskellen i kraft bliver så stor, at selv en god strategi ikke kan hjælpe dig, kun $$ kan
Elsker dette spil, min kone gør det ikke så meget, fordi det suger mig ind. Det er en fantastisk måde at fordrive tiden på. Oplev ikke rigtig mange clitches, medmindre min mobil- eller wifi-tjeneste er dårlig. Mine eneste klager er, hvor meget længere tid det tager at forske eller bygge tropper, jo højere dit niveau bliver for så lidt vækst. Det ser ud til, at jo højere du får, jo mere skal du betale for at vinde.
The age of z origin-spillet er fantastisk, underholdende
Min hovedkonto blev ubundet. På trods af brug af gendannelsesmuligheden og e-mail til udvikleren er kontoen utilgængelig. Jeg har spillet dette spil i over 3 år og investeret betydeligt i penge og tid. Dårlig kundeservice ingen svar trods 2 x e-mails på 24 timer. Locheil verden 33.
Ok, så dette er et meget vanedannende spil. Spiller nu i 2,5 år. Jeg ser en tendens til konstant at presse på for at betale mere. Det dræbte 2 andre lignende spil. Hvis de ønsker at fremme lang levetid, bør de fokusere på strategi og samarbejde, ikke betale for at vinde.
Spillet er super grundlæggende tårnforsvarsspil. Og det kan bestemt betale sig at vinde. Spild af tid.
Fancy Pants Adventures Аркады sdsn
Age of Z Origins:Tower Defense உத்தி pzv
Spillet er sjovt, men det bliver meget klikende, efterhånden som du skrider frem. Det ville være meget rart, hvis der var muligheder for at automatisere nogle af opgaverne, som f.eks. at bede alias om hjælp eller få den frie build-springtid automatisk, uden at jeg skal klikke på bygningen for at springe den over. Spillet har et meget godt potentiale til at blive vanedannende, hvis de rigtige forbedringer blev lavet.